Kontakt

Zgłaszanie awarii
505 134 111
Obsługa klienta
888 900 111

INTERNET

Internet Atomnet 100

Domy jednorodzinne

Koszt
Umowa na czas od 1 miesiąca do 6 miesiąca 30 zł
Od 7 miesiąca do 24 miesiąca 60 zł
  • bez linii TP
  • łącze światłowodowe
  • bez limitów pobierania i wysyłania
  • stała cena
  • szybka pomoc
  • na życzenie stały zewnętrzny adres IP

Internet Atomnet 100

Download 100 Mb/s
Upload 100 Mb/s
PING 2 ms – youtube.pl, google.pl
(średni czas opóźnień)
JITTER < 1 ms
(średni czas opóźnień)

Internet Atomnet 100

  • Stały zewnętrzy adres IP – max 1 – 10zł/miesięcznie
  • ROUTER WiFi 1 x WAN 1Gb/s, 4x LAN 1Gb/s, WiFi b/g/n/ac – 10zł/miesięcznie

Internet Atomnet 100

  • Czy możemy wykorzystać kabel innego operatora (np: ORANGE, NETIA, MULTIMEDIA)?
    • NIE
  • Czy możemy wprowadzić kabel w istniejące otwory w miejsce kabli innego operatora?
    • TAK – cofamy istniejący kabel i w jego miejsce wprowadzamy nowy.
  • Czy nowy router zakupiony w sklepie, po podłączeniu zadziała automatycznie?
    • Nie. Taki router należy ustawić samodzielnie według dołączonej instrukcji lub zakupić router przed instalacją, by podczas instalacji nasi pracownicy mogli ustawić wszystkie urządzenia Abonenta łącznie z routerem do pracy w sieci WiFi i LAN.
  • Czy korzystanie z dodatkowych urządzeń w sieci WiFi jest odpłatne?
    • Nie, sieć wewnętrzna Abonenta jest jego prywatną sprawą, i może korzystać z dowolnej liczny urządzeń.
  • Czy mogę dzielić usługę z sąsiadem lub rodziną mieszkającą obok mnie?
    • Nie, abonent nie może dzielić usługi poza lokalem/adresem gdzie jest dostarczana usługa. Z tego tytułu grozi wysoka kara pieniężna.
  • Czy w trakcie trwania umowy terminowej na czas określony 24 miesiące mogę zmienić abonament na większy lub mniejszy?
    • Tak, takie życzenie musi być wyrażone pisemnie, osobiście w biurze lub wysłane na adres email: biuro@it4polska.pl. Umowa nie przedłuża się na kolejny okres, trwa nadal, zmiana ceny następuje od początku nowego okresu rozliczeniowego np: zmiana taryfy w dniu 20 kwietnia 2016, powoduje zmianę prędkości od razu, po potwierdzeniu tego przez Operatora, natomiast zmiana ceny następuje od dnia 01/05/2016.
  • Czy cena usługi wzrasta po zakończeniu umowy na czas określony?
    • Nie, cena usługi pozostaje bez zmian. Zachęcamy jednak do podpisania nowej umowy, na lepszych warunkach bo jako stały klient przysługuje Państwu rabat 1 % za każdy rok współpracy.
  • Gdzie ustawić router?
    • Na to pytanie nie ma dobrej odpowiedzi, jedynie indywidualne podeście, metodą prób i błędów da szansę na optymalne wybranie miejsca. Zalecamy by szczególną uwagę zwrócić na odpowiednie położenie routera, ma to duży wpływ na zasięg i szybkość działania sieci Wi-Fi. Zalecamy ustawić urządzenie w centralnym punkcie mieszkania, aby sieć Wi-Fi obejmowała zasięgiem całe mieszkanie. Jeżeli urządzenie jest już zainstalowane w skrajnej części mieszkania, należy pamiętać by nie było zamknięte w szafce, włożone pod łóżko, ustawione obok metalowych przedmiotów, np. kaloryfera, za lodówką itd. Wszystkie dodatkowe przeszkody na drodze sygnału Wi-Fi (w szczególności metalowe, betonowe, akwaria, lustra) znacznie tłumią fale sieci radiowej. Uszkodzone urządzenie AGD np: mikrofalówka, także może zakłócać połączenie Wi-Fi
    • Ustawiając urządzenie, najlepiej na wysokości 1-1,5 metra, należy pamiętać, że fale sieci bezprzewodowej rozchodzą się głównie w poziomie. Zatem anteny należy zawsze kierować w stronę sufitu. Urządzenia, które mają układ antenowy zintegrowany w obudowie, powinny być ustawione poziomo, na wysokości 1-1,5 metra.
  • Jakie są wymagania sprzętowe usługi internetowej?
    • Wymagania minimalne Wymagania rekomendowane
      Procesor klasy Core2Duo 2.0 GHz
      lub inny podobnej wydajności
      klasy Core i5
      lub inny podobnej wydajności
      System operacyjny Windows Vista lub nowszy,
      Mac OS X 10.7 lub nowszy
      Windows Vista lub nowszy,
      Mac OS X 10.7 lub nowszy
      Pamięć RAM 2 GB 4 GB
      Karta sieciowa 1 Gb/s 1 Gb/s
      Karta bezprzewodowa zgodna ze standardem
      IEEE 802.11 n/ac – 2,4 Ghz
      zgodna ze standardem
      IEEE 802.11 n/ac – 5 Ghz
      Dysk twardy typ HDD typ SSD

Instrukcje do pobrania: PON-WF2780_logo i LAN-WF2780_logo

Kontakt

Zgłaszanie awarii
505 134 111
Obsługa klienta
888 900 111

Śledź nas!

Projekt i wykonanie: Charasim.com

W naszej ofercie znajdą Państwo super szybki internet i oraz telewizję. Zasięg Internetu i TV to Wyszków, Tłuszcz, Broki, Jasienica, Kręgi, Leszczydół Stary, Natalin, Niegów, Olszanka, Postoliska, Pulko, Rybienko, Rybienko Nowe, Rybienko Stare, Rybno, Skuszew, Trzcianka, Tulewo, Turzyn, Zabrodzie.