KOMUNIKAT TECHNICZNY – USŁUGA JAMBOX LITE – DOBRE WIADOMOŚCI
17 lutego 2020
*** Incydent został zakończony ***
Opis incydentu: W dniu 16/02/2020 od 09:45 do 12:45 obserwowaliśmy problemy z działaniem usługi Jambox Lajt. W okresie tym można było zaobserwować trudności w uruchamianiu się dekoderów (pasek postępu w trakcie rozruchu STB zatrzymywał się na kilkudziesięciu procentach) oraz przerwy w działaniu telewizji.
Bezpośrednia przyczyna została ustalona: tak
Miejsce występowania: w SGT
Potwierdzony czas zakończenia incydentu: 16/02/2020, 12:45
Komentarz: jeszcze wczoraj udało nam się odnaleźć przyczynę występowania problemów i ją wyeliminować. Źródłem incydentu było nieprawidłowe działanie usługi zarządzającej dekoderami.
Dzisiaj zostały wdrożone zmiany w konfiguracji naszych serwerów mające na celu wykluczenie pojawienia się tego problemu w przyszłości.
Przepraszamy za utrudnienia.
Informacje o szacowanym zasięgu incydentu:
* Mały: niektórzy klienci (do 5%) mogą być dotknięci skutkami incydentu,
* Średni: część klientów (do 50%) może być dotknięta skutkami incydentu,
* Duży: więcej niż 50% klientów może być dotknięta skutkami incydentu.
Zasięg incydentu jest szacowany i zaokrąglany w górę.
Pozdrawiam, Dyżurny Inżynier Działu Wsparcia Technicznego