KOMUNIKAT TECHNICZNY – USŁUGA TV

27 listopada 2019

Komunikat dla Abonentów usługi telewizyjnej korzystających z dekoderów MAG 250/255

Część dekoderów MAG250 po aktualizacji do wersji oprogramowania 19.11.2 raportuje zwiększoną ilość błędów w trakcie odtwarzania obrazu, co mogą Państwo obserwować jako zakłócenia i artefakty na ekranie. Obecnie jako doraźne rozwiązanie proponujemy restart dekodera, który okazuje się skuteczny. Odłączamy zasilacz od dekodera (z tyłu dekodera po lewej) – UWAGA ! Tylko zasilacz od dekodera, na minimum: 30 sekund. Po tym czasie wpinamy wtyk zasilacza do dekodera. Uruchomienie dekodera trwa około 2 minut.

Takie postępowanie w zdecydowanej części dekoderów rozwiązuje problem zakłóceń. Gdyby jednak problem nie ustąpił, prosimy o zgłoszeni niezwłocznie nam problemu.

Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.