Komunikaty

Dekodery ARRIS 1113M oraz ARRIS 5305 4K – aktualizacja oprogramowania

26 lutego 2021

Nowe funkcjonalności: Usługa CatchUp (Archiwum TV): https://jambox.pl/funkcja/catchup Zmiany w dostępności usług nielinearnych w liście kanałów (CatchUp, StartOver, JAMBO Nagrywarka) https://www.jambox.pl/lista-kanalow-nielinearnych. Możliwość zamawiania filmów w usłudze „Wypożyczalnia” wprost z pilota – więcej o usłudze: https://www.jambox.pl/vod Radio Nowy Świat w Radio HD Obsługa wspólnego pilota – nowy model Poprawka przełączania na dźwięk wielokanałowy Poprawka limitu jednoczesnych nagrań… Czytaj dalej

Pilne prace awaryjne usługi TV

8 lutego 2021

Szanowni Państwo, w imieniu naszego partnera firmy SGT SP ZOO informujemy, że: w dniu 10.02.2021 w godzinach od 03:30 do 06:00 odbędą się pilne prace konserwacyjne w sieci szkieletowej SGT. W związku z tym spodziewamy się następujących ograniczeń w działaniu usług: przerwy w transmisji wszystkich kanałów dekodery nie będą miały możliwości prawidłowego uruchomienia się SMS… Czytaj dalej

Prace awaryjne – Uwaga ! ZAKOŃCZONE

28 stycznia 2021

Dotyczy użytkowników usług w Tłuszczu, Jasienicy, Dzięciołach, Pólko, Wiczeniec Szanowni Państwo, w związku z ostatnimi przerwami w świadczeniu usług dostępu do internetu i telewizji po światłowodzie w dniu 22-01-2021 ( w godzinach: 07:50 do 09:25) oraz 28-01-2021 w godzinach: 09:12 do 09:18, której przyczyna znajduje u naszego dostawcy światłowodowych łączy międzymiastowych, informujemy że: W celu… Czytaj dalej

Przerwa w dostępie do usługi – Tłuszcz

26 stycznia 2021

Witam, w związku z pracami zakładu energetycznego PGE Dystrybucja S.A. Nastąpi przerwa w świadczeniu usług dla klientów usługi dostępu do internetu świadczonych radiem. Obejmuje Ona nadajniki na oś. Borki oraz ul. Warszawską 73A w Tłuszczu. Komunikat na stornach PGE jest następujący: Tłuszcz – planowe wyłączenie zasilania dnia 26-01-2021 w godzinach: 09:00-13:00 ul. Stefana Batorego CPN,… Czytaj dalej

Uwaga Awaria ! Tłuszczu, Jasienica, Dzięcioły, Pólko, Wilczeniec – Zakończona

22 stycznia 2021

Od godziny 07:55 trwa awaria łączy, która powoduje brak dostępu do usługi internetu i TV na światłowodzie. Powodem awarii jest utrata transmisji łączy międzymiastowych, poza naszą siecią światłowodową. Nie mamy informacji zwrotnej od dostawcy usługi transmisji ile potrwa (to się zmieniło w międzyczasie) usunięcie usterki. Obecnie (godzina: 09:17) technik dostawcy jest na miejscu uszkodzenia i… Czytaj dalej

Prace konserwacyjne – usługi TV

21 stycznia 2021

Szanowni Państwo, Informujemy w imieniu nadawcy kanałów telewizyjnych grupy Polsat, że w dniu 22.01.2021 w godzinach od 01:00 do 06:00 odbędą się prace konserwacyjne . W związku z tym spodziewamy się utrudnień w postaci możliwych przerw w transmisji kanałów Telewizji Polsat Sp. z o.o. SGT oraz IT 4 POLSKA SP ZOO nie ma żadnego wpływu… Czytaj dalej

Utrudnienia w usłudze dostępu do internetu

30 listopada 2020

Szanowni Abonenci, informujemy o możliwych trudnościach, objawiającym się „zanikaniem” usługi dostępu do internetu. Spowodowane jest to wzmożonymi atakami DDoS na naszą sieć. Proszę się nie martwić, Państwa komputery są bezpieczne. W dniach 11-11-2020 do 24-11-2020 odnotowaliśmy 159 ataków, z czego tylko dnia 24-11-2020 było ich 30. W dniu 25-11-2020 odnotowaliśmy już 14 ataków do godziny:… Czytaj dalej

Problem techniczny usługi TV Jambox

19 listopada 2020

Z przykrością informujemy, o problemach technicznych naszego partnera SGT S.A. właściciela telewizji Jambox. Od godzin porannych dnia 19-11-2020 występują problemy z poprawnym uruchamianiem się części dekoderów. Problem objawia się brakiem części kanałów TV. Na dekoderach które były włączone od dnia wczorajszego problem nie występuje. Trwają prace i ustalanie przyczyny awarii. Będziemy informować o aktualnej sytuacji…. Czytaj dalej

Problemy techniczne TV – informacja od nadawców

14 października 2020

W dniu 14.10.2020 zaczęliśmy obserwować zwiększoną ilość błędów w strumieniach od nadawcy (zakłócenia). Duża część kanałów została przełączona na zapasowe źródła gdzie błędy nie występują. Informujemy że zwiększona ilość błędów może być jeszcze widoczna na kanałach: History SD, History 2 HD, History, Super Polsat HD, Polsat Doku HD, Polsat Sport News HD, Polsat Music HD,… Czytaj dalej

Komunikat techniczny – usługa JAMBOX Lite – dobre wiadomości

17 lutego 2020

*** Incydent został zakończony *** Opis incydentu: W dniu 16/02/2020 od 09:45 do 12:45 obserwowaliśmy problemy z działaniem usługi Jambox Lajt. W okresie tym można było zaobserwować trudności w uruchamianiu się dekoderów (pasek postępu w trakcie rozruchu STB zatrzymywał się na kilkudziesięciu procentach) oraz przerwy w działaniu telewizji. Bezpośrednia przyczyna została ustalona: tak Miejsce występowania:… Czytaj dalej